Saturday, March 28, 2009

白毫銀針藍苺茶


想談談我最近每早飲的茶~
你睇呢張相,就會發現呢杯茶係紫藍色, 因為沖茶後我放了冰鮮的藍苺。
藍苺溶了入茶中,就成了這種顏色。所以就算沒有新鮮藍苺,我每早仍然可以飲白毫銀針茶+食藍苺
我又問了我的Chem Phd朋友,他說冰鮮藍苺的營養應該和新鮮的一樣,所以,每早第一餐吃冰鮮藍苺是非常好的。然後我問「咁藍苺乾呢﹖」佢話:「咁就冇咁好喇」

2 comments:

  1. So good you have healthy diet everyday. Will u have apple too after this blueberries white tea??

    ReplyDelete