Saturday, March 14, 2009

雪藏護膚產品

我想大家已經知道如何將護膚品保鮮:不要將它們放在陽光下或溫暖的地方。但最好的方法是甚麼﹖我其中一個朋友用一個小型雪櫃專放護膚品,令它們保持新鮮。真是個好辦法!當然,不是每個人都可以這麼奢侈,但當我不再需要經常搬家之後,我絕對會試。

與題目無關,但有些有趣的事想女孩子們知道。 我有個朋友夏天將胸圍內褲放入雪櫃, 出街之前先著 =D ho~涼浸浸架~!!

2 comments:

  1. 香港夏天好熱, 我直情想匿入雪櫃呀!!

    ReplyDelete
  2. 自由,

    haha 匿入雪櫃~ 仲有其實可以將D蕉呀提子呀放入凍箱~ 好好食架!! 好似食冰條同食雪糕咁架!! 又冇出面D雪糕同雪條咁肥。

    ReplyDelete