Tuesday, March 31, 2009

卒肥肉


夏天來臨,又係著靚衫嘅時候,我想講其實我係好易肥ga。最高峰大學時期試過128磅,嗰陣食左好多肥野又少運動,係人都知keep fit最好梗係做運動,但如果你冇時間做呢﹖係咪就等於要放棄﹖

我估大部分人都試過用一D含咖啡因嘅Gel唻燒脂,我都試過,最先係用 Bliss World 嘅"Fat girl slim gel",然後又試過 Loreal Sublime slim Gel,仲試過好多其他唔同牌子,其實佢地大部分都係同一個function,但最緊要係用唻擦身嘅用具。

我第一次見 Bliss 賣 Bliss Slimulator,我試過覺得擦得唔夠勁,需要多D力,然後我見到 Body shop 嘅 Slimulator,我又買左,然後跟指示用咖啡因gel擦身。 個問題係,我擦嗰陣,好多老泥都卒埋出唻 =( 係好鬼核突,所以我之後就冇再沖完涼先卒,改為沖涼嘅時候卒,沖完就搽 Caffeine Gel係大脾同手臂。

做左幾個星期,又真係減到D肥肉喎,而家我買左多一個Slimulator,食完肥野嗰晚可以兩隻手同時卒 (沖涼嘅時候)。

PS: 你可以試下又做運動又卒,我肯定你會瘦得更加快。

5 comments:

  1. 嘩,痴線你?苗條成咁都要減肥?

    你著藍色果條裙好好好靚吖!唔好再瘦了。

    ReplyDelete
  2. hana

    我俾我 D friend睇架咋,我以前肥嗰陣就咁做,而家冇咁做喇。 等遲 D生完先做啦。

    ReplyDelete
  3. 咿,就來做媽媽吖?

    恭喜哂!

    (關於大肚事宜)如果有咩疑問可以問我喎!

    yuenchui@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. 花花,

    未呀! 我打個比喻啫... 抱歉令你失望tim.
    我有嗰陣先問你la, 多謝ar =)

    ReplyDelete
  5. 啊呀,sorry吖!

    有怪莫怪。

    ReplyDelete