Tuesday, March 17, 2009

牛奶洗面

就算牛奶已經過期,但通常不會當日就變壞,所以可以在過期內一至三日用在面上,一至三日的寬限期。今晚,我就用了飲剩的牛奶洗面,好滑啊~~! 還會用牛奶做 eye mask!!

聶秀康 recommend- 牛奶 +黃糖做手腳磨沙-
"牛奶 +黃糖+黃粉 or 1:1 奶黃糖. 或者可加些奶粉,總之整到佢杰杰地撻係手同腳度,有時我又會按摩/香薰油+黃糖...有時又+鹽...係未好百變...如果妳係自製豆漿張D豆渣來面和手好!我自己親身親試過!" <- Be as creative as you can =)
自由行 recommend- 砂糖+甘油磨手都會好滑(最緊要磨倒刺位)


各位女士不妨試試~~

牛奶洗面--對付臉色暗沉

 用牛奶洗面可以幫你在5日內“換膚”!你相信嗎?貴的護膚品自然有其價值,天然用品卻非平貨無好,兩者Mix&Match,一樣有杰作產生!
 上妝前,可以先用牛奶洗面。牛奶有美白嫩滑的作用,好多人洗完后臉部立即變得順滑,讓上粉更容易。但用牛奶洗面前,應用潔面乳先清洗污垢,過水之后才用牛奶洗面。

  【步驟】

1、先用潔面乳清洗臉部污垢。
2、把適量鮮奶放入面盆內,用毛巾沾上牛奶(不用拭干毛巾)。
3、輕印面孔,反復做約5~6次。
4、讓牛奶在臉上敷3分鐘,再用清水沖洗即可。

21 comments:

  1. 多喝牛奶(我想)一樣work

    我自己就覺得,持續性吃薏米,真的有白到

    白了一號粉底色

    薏米+燕麥+牛奶/豆漿+蛋白,當porridge吃,蠻不錯,可一試

    ReplyDelete
  2. 工序有D 繁复, 不适合赶住出门口的我.

    ReplyDelete
  3. Ingrid,

    咁堅? 啪薏米? 好主意! 不過會唔會太寒涼? 你食o左幾耐發現自己白左﹖

    小瓶子,

    如果你急出門口咁就用下面fenny介紹嗰 D保濕精華 lor =) 牛奶洗面呢 D夜晚當護膚都好好架! 我今朝起身都仲feel到好滑, 其實前一夜做都work。

    ReplyDelete
  4. 有冇試過用青瓜﹖

    ReplyDelete
  5. "牛奶 +黃糖做手腳磨沙"?呢個我反而想試呵 ;) 請賜教!

    我試過用凍茶包去眼腫,但係發覺用牛奶係最快及最有效!

    yeah, finally can leave comment...hehe :)

    ReplyDelete
  6. 青瓜我冇試過,但係我朋友試過,唔係好得。淨係保水份囉,唔潤囉

    ReplyDelete
  7. reb,

    呢個係呀聶秀康嘅提議,我幫你問下佢啦

    ReplyDelete
  8. 兩個鯪三個月到,太寒涼阿?我唔識呢啲嘢阿,so far一切正常...或者外用的護膚品亦有contribution啦
    我十二月中開始用aqua label條美白line, from cleanser to moisturiser, 之前一路未用過,果次返上海,唔記得帶日常護膚品(朝早沖涼仲用緊,跟住冇咗件事-_-"),局住要買,係日本機場見到有一set,覺得okay便宜,又方便,省得我選來選去。沒想到用落幾好用,用到而家,覺得真係白咗啲

    ReplyDelete
  9. Ingrid,

    Oh 資生堂AQUA LABEL~ sounds good wor =) I used 資生堂 before too.. I have tried Shiseido White Lucent and UV white ja. I wonder how Aqua Label is different from these two.

    ReplyDelete
  10. main difference is price la
    aqua label is a lower-end line

    ReplyDelete
  11. Orrr.... I would love to try it out too haha. I will look into it. Thx =)

    ReplyDelete
  12. 素素
    今天我淨用幼鹽磨手之後即塗上hand cream,又work wor...so smiple is good!

    ReplyDelete
  13. ohhhh.. 幼鹽 only? =) good! Can save a lot of money hahahaha

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. i rather use sugar because ppl who have sensative skin like me got irritated by salt. Using sugar + BB oil/olive oil works well too...

    ReplyDelete
  16. Fenny,

    Thx for sharing wor =) Good to know =D

    ReplyDelete
  17. anf,

    hahahaa 你嚟踩場呀? 我唔會交保護費比你架wo~
    ORRR 你嘅意思係"你"夜晚蟻咬pat pat呀? 明白了~~

    ReplyDelete
  18. 砂糖+甘油磨手都會好滑(最緊要磨倒刺位)

    ReplyDelete
  19. 砂糖+甘油磨手 ho ar let me add this in too =)

    ReplyDelete