Monday, March 30, 2009

口腔護理


想靚,唔係淨係睇皮膚嘅,牙都好緊要ga。等我講下我每日嘅護齒工具啦。

其實都係一D基本野,其他更加pro嘅就唔啱我喇,因為基本野夠簡單,咁樣我先有恆心keep住每日做。

牙刷,牙線同牙膏唔詳細介紹喇,因為都好 common,淨係 remind下點樣刷牙啦,首先要溫柔,同埋要打圓圈咁刷,慢慢刷乾淨每隻牙。我仲會用舌刷同埋 gum stimulator,勤用可大大減少牙石和流牙血的情況。 gum stimulator係之前嘅post有提過:http://snowysoso.blogspot.com/2008/06/gum-stimulator.html



最後,需要時 (特別係牙黃嘅時候) 都會用潔白Gel同 Oral rinse,但唔會每日用,因為有好多化學劑。

2 comments:

  1. 咿,我第一喎!

    舌刷我都用過後尾嫌煩就冇再用了。

    ReplyDelete
  2. Hana,

    係呀,你係第一呀 =)
    我知好多人都嫌太麻煩,但我諗訓覺之前維持口腔清潔係好緊要嘅。 8-10個鐘wo,D細菌可以做好多野。

    ReplyDelete